My dear frient Will and Shallent,you really are my honored person.
Taught me English,
taught me the culture of different countries,
teach me how to be generous in conversation.
We like friends,
even after three years did not continue in that class of,
again after three years of experience but still be able to chat as usual,
I have long been subject to help you.
Now this year,
finally let me help you a little,:)
thank you for giving me the opportunity to Will and Shallent's English center that wage
exchange students into the role of assistants from the same sense of anticlimax
I know I have a lot to learn to strengthen
but I certainly would endeavor!!









給親愛的Will and Shallent =D

你們真的是我的貴人

教導我英文

教導我不同國家的文化

教導我該如何在會話方面能大方一點

大家就像朋友一樣

就算過了三年沒繼續在那上課了

三年後再次遇到卻還是能像平常一樣閒話家常

長期以來一直都是我受到你們的幫助

在今年的現在

終於能讓我來幫助你們一點了:)

謝謝你們讓我有機會在 Will and Shallent's English center 這打工

角色的交換從學生變成助理感覺好不一樣

我知道我還有許多要學習要加強

但我一定一定會努力的!!



















對,我開始打工了

一切都是因為有這位我生命中的貴人

這暑假是我第一次找打工

卻有些碰壁到後來我已經完全懶了(喂~)

星期天去參加老師的成果發表會很多許久不見的人都在那見面了

三年前的回憶一直擁進來

這家英文補習班我真的很喜歡

就像個很大的大家庭

Shallent我真的要說妳的想法很成功的傳給了我們ˇ

在因緣際會下

老師你答應讓我來你這打工

一家英文補習班的櫃檯人員耶

不要小看這個職位真的

它可以學到好多好多東西!!

好謝謝Shallent妳讓我來:)

這個機會在我心中真的好感謝

雖然只有短短幾個月

但我一定會加油的!!!





























然後那個英文因為有部分是靠翻譯所以很多單字連我自己都沒讀過(很糟糕=_=)

文法也要多練習唉
arrow
arrow
    全站熱搜

    Bello 瓜 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()